2025-2026 eğitim öğretim yılında öğrenci nakilleri ilköğretim kurumları yönetmeliği 11. maddeye göre aşağıdaki şekilde yürütülecektir.
1- Öğrenci nakilleri 4 Ağustos 2025 tarihinde LGS sonuçlarının açıklanmasından sonra başlayacak olup ilgili tarihten sonra başvurular şahsen yapılacaktır.
2- E-devlet üzerinden yapılan başvurular evrak ve ekleri şahsen teslim edilmediği sürece geçerli olmayacaktır.
3- Adrese bağlı nakillerde veli oturduğu adreste son 3 aya ait elektrik, su veya doğalgaz faturası ibraz edecektir. Faturalar anne ya da baba adına ait olacaktır. İlgili adresin kayıt alanında olması gerekmektedir.
4- İhtiyaç halinde veliden tarihçeli yerleşim yeri belgesi ve aynı hanede oturan kişileri gösteren belge istenebilecektir. İlgili belgeler e-devletten alınabilir.
5- BİLSEM, iş yeri adresi, kardeşinin okulumuz öğrenci olması gibi durumlarda nakil işlemi kontenjan olması halinde 15 Ağustos 2025 tarihinden sonra yapılacaktır. Bu nakil türlerinden yukarıdakiler yerine belgelendirici evrak istenecektir.
6- Aday kayıtların kesin kayda dönüştürülmesinde ihitiyaç durumunda 2 ve 3. maddede yer alan evraklar istenebilecektir. Bu evrakları getirmeyen velilerin kaydı yapılmacaktır. Sonradan asılsız evrak getirdiği anlaşılan kişiler için yasal işlem yapılması için gerekli makamlara bilgi verilecektir.